svítidla byt + kancelářsvítidla průmyslovásvítidla ostatnísvětelné zdrojemodulární přístroje a spínačerozvaděče a příslušenstvíelektroinstalační materiálhromosvodyKabely a vodičevypinače a zásuvkydomácnost + zahradaventilátoryOhřev vody a topeníMěřící technikamalé domácí spotřebičeakumulátory a zdrojezabezpečenívelké domácí spotřebičeakční zboží za výhodné cenybazar použitých prvků

 

 
 

Obchodní podmínky

Uzavření kupní smlouvy

Nabídka zboží v rámci našeho internetového obchodu je prezentací námi nabízeného a prodávaného zboží, a sama o sobě není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná objednávka zákazníka (kupujícího).

Po přijetí Vaší objednávky Vám bude obratem odesláno emailem potvrzení o jejím přijetí. Toto potvrzení o přijetí Vaší objednávky je však pouze informativního charakteru a není akceptací (přijetím) Vašeho návrhu na uzavření kupní smlouvy.

Samotná kupní smlouva je pak uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu (zákazníkovi) s tímto jeho návrhem, kdy za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy je považováno doručení potvrzení prodávajícího kupujícímu (zákazníkovi) o skutečnosti, že objednané zboží je připraveno k vyzvednutí v některé z našich provozoven, popřípadě že zboží bylo vypraveno k odeslání. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění). Je-li smluvní stranou – kupujícím – podnikatel (osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami), řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.

Základní informace pro spotřebitele dle ustanovení § 52 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku v platném znění
  1. název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb jsou uvedeny u konkrétních výrobků
  2. cena zboží nebo služeb včetně všech daní a poplatků je taktéž uvedena u konkrétního výrobku
  3. náklady na dodání zboží závisí na spotřebitelem zvoleném způsobu dodání, přičemž ceny dopravců jsou uvedeny v Obchodních podmínkách v části Doprava a prodej rezervovaného zboží
  4. způsob platby a dodání nebo plnění je specifikován v Obchodních podmínkách v části Platba za zboží a v části Doprava a prodej rezervovaného zboží
  5. poučení o právu na odstoupení je uvedeno v Obchodních podmínkách v části Vrácení zboží a v Reklamačním řádu
  6. náklady na použití komunikačních prostředků na dálku spotřebiteli nevznikají
  7. délka záruční doby je dle zákona 2 roky, pokud výrobce neposkytuje záruku delší.
  8. podmínky pro zrušení smlouvy jsou uvedeny v Obchodních podmínkách v části Zrušení objednávky ze strany zákazníka a v části Zrušení objednávky ze strany provozovatele internetového obchoduZrušení objednávky ze strany provozovatele internetového obchodu, společnosti Elkomplex+ s.r.o.
  9. uzavřené smlouvy se spotřebiteli jsou archivovány
  10. informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou specifikovány v části Jak nakupovat
  11. smlouvu je možné uzavřít pouze v jazyce českém
Cena zboží

Všechny ceny uvedené v nabídce internetového obchodu společnosti Elkomplex+ s.r.o. jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

Daň z přidané hodnoty

U produktů na stránkách internetového obchodu společnosti Elkomplex+ s.r.o. jsou uvedeny ceny bez DPH i ceny s DPH. Pokud je uvedena pouze jedna cena, jedná se o cenu s DPH. Základní sazba DPH činí 19%. Ostatní poplatky týkající se zejména poplatku na ekologickou likvidaci a poplatků za dopravu jsou uvedeny dále v Obchodních podmínkách.

Objednávka

Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Jak nakupovat Po provedení objednávky Vám bude obratem odesláno emailem potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte emailem nebo telefonicky na tel. č. 569 726 025. Následně, po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, nebo připravení zboží k nákupu v naší provozovně, je zasláno zákazníkovi závazné potvrzení na kontaktní email uvedený v registraci o této skutečnosti. Zákazník může rovněž stav objednávky sledovat stav objednávky po přihlášení v sekci Můj účet.

Upozornění: V případě osobního nákupu zboží v provozovně provozovatele obchodu je Vaše objednávka považována za nezávaznou rezervaci zboží k nákupu v tomto obchodě, kterou Vám naším emailem nezávazně potvrdíme. Pokud nekoupíte toto rezervované zboží nejpozději do 5 dnů od zaslání informační zprávy o připraveném zboží k prodeji, budeme vycházet z toho, že o koupi rezervovaného zboží nemáte již zájem a zboží bude vráceno na centrální sklad.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Před uplynutím 1 týdne lze potvrzenou objednávku stornovat zasláním e-mailu na adresu elektro@elkomplex.cz nebo telefonicky na čísle 569 726 025, pokud ještě nebyla expedována.

Vždy je nutné uvést informace o objednávce, její číslo a vaše identifikační údaje.

V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla, a to nejpozději do 30-ti dnů ode dne doručení zrušení objednávky spotřebitelem.

V případě, že nebylo v původní objednávce účtováno dopravné a hodnota objednávky bude po zrušení položky (položek) objednávky nižší, než je minimální hodnota pro dopravné zdarma, bude dopravné do objednávky doplněno a zákazníkovi účtováno. Další informace v části Doprava a prodej rezervovaného zboží.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele internetového obchodu, společnosti Elkomplex+ s.r.o.

Dodavatel není povinen akceptovat návrh spotřebitele na uzavření smlouvy z těchto smluvních důvodů:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- zboží je dlouhodobě nedostupné
- cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena

V případě, že tato situace nastane, Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.

Platba za zboží

Zboží je možné uhradit několika způsoby:

  • Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší provozovně.
  • Převodem - platba převodem peněz na náš bankovní účet
  • Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce nebo pošty. V tomto případě je účtován dobírkový poplatek 30 Kč.
  • Home Credit – nákup na splátky, pouze při osobním odběru.

 

Poplatek na ekologickou likvidaci elektrospotřebičů

13. srpna 2005 vstoupila v platnost novela 7/2005 Sb. zákona o odpadech 185/2001 Sb. Z novely vyplývají povinnosti pro výrobce a prodejce elektrospotřebičů a elektrických zařízení, které se dále v konečném důsledku dotknou také konečných spotřebitelů. Účelem této novely je prevence vzniku odpadních elektrických a elektronických zařízení a snížení odpadu, který z těchto zařízení vzniká. Všichni výrobci a dovozci elektrospotřebičů musí od 1. září 2005 finančně přispívat do kolektivního systému, ze kterého je recyklace starších výrobků financována. Tento finanční příspěvek mají možnost uvádět odděleně na všech prodejních dokladech k novému zboží. V takovém případě mají i koncoví prodejci povinnost uvádět na prodejních dokladech tento finanční příspěvek zvlášť tak, aby bylo zřejmé, jaká část kupní ceny bude použita k úhradě nákladů na recyklaci elektrozařízení. V internetovém obchodě společnosti Elkomplex+ s.r.o. jsou tyto poplatky u všech produktů zahrnuty v ceně. Na prodejním dokladu jsou však tyto poplatky uvedeny odděleně. Více v části Co je PHE.

Doprava a prodej rezervovaného zboží

Zboží lze v současné době obdržet několika způsoby:

  • Přepravní službou PPL
  • Přepravní službou DPD
  • Spediční firmou Toptrans
  • Koupí rezervovaného zboží v některé z provozoven
Obvykle trvá doprava 1-3 pracovní dny. O víkendu a svátcích dopravci zásilky nedoručují.

 

Přepravní služba PPL

Touto přepravní službou zasíláme zboží až do váhy 50kg, doprava po celé ČR nejdéle do 48h, zpravidla však 24h, dále je možné dodání na Slovensko do 48h, dále Německo, Polsko, Maďarsko, Rakousko (ceny individuální, pouze dodání firmám). V případě poškození zásilky volejte neprodleně zákaznickou linku 844775775, kde uplatníte reklamaci.

Cena dopravy při dodání na soukromou adresu:
 

Hmotnost (kg) Cena dopravy (Kč vč. DPH)
5 118
10 132
15 169
20 195
30 222
40 381
50 486

Cena dopravy při dodání do firmy:
 

Hmotnost (kg) Cena dopravy (Kč vč. DPH)
5 109
10 121
15 153
20 173
30 193
40 339
50 422

Toptrans

Zásilky o hmotnosti vyšší než 30 kg zasíláme prostřednictvím spediční firmy Toptrans. Zásilky jsou doručovány do 24 hodin, počítáno od 18 h dne převzetí zásilky firmou Toptrans (počítáno v pracovní dny).

Cena dopravy:
 

Hmotnost (kg) Cena dopravy (Kč vč. DPH)
30 439
50 583
75 631
100 750
150 1084
200 1281
300 1618
400 1916
500 2180
700 2642
1000 3233
1500 4043
2000 4719
2500 5320
3000 5820

Koupě rezervovaného zboží v provozovnách

Jakmile bude zboží připraveno k prodeji, uvědomíme Vás emailem nebo můžete sledovat stav objednávky po přihlášení v sekci Můj účet.

Ledeč nad Sázavou
Prodej rezervovaného zboží je možný na adrese: Husovo náměstí 489, 584 01 Ledeč nad Sázavou, pondělí až pátek (mimo státní svátky) v čase 7:00 – 16:30 h a v sobotu v 8:30 – 11:30 h.
Mapku s umístěním provozovny najdete na stránce s kontakty.

Kontakty

Světlá nad Sázavou
Prodej rezervovaného zboží je možný na adrese: Náměstí Trčků z Lípy 22, 582 91 Světlá nad Sázavou, pondělí až pátek (mimo státní svátky) v čase 8:00 -16:30 h (polední přestávka 12:00 – 12:30).
Mapku s umístěním provozovny najdete na stránce s kontakty.

Kontakty

Zboží rezervované k prodeji je nutné vyzvednout během 5 pracovních dní. Před vypršením lhůty pro vyzvednutí zboží bude na kontaktní email zákazníka opět zasláno oznámení, že lze zboží odebrat.

Termín expedice zboží

Termín expedice zboží, které je na skladě je max. 3 pracovní dny. Zboží, které není skladem je expedováno obvykle do 7 pracovní dnů. Při delší dodací lhůtě Vás budeme informovat.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky si musí kupující zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát si zásilku nesmí převzít a reklamovat zásilku přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

V případě, že závadu zjistíte později, postupujte prosím v souladu s reklamačním řádem a níže uvedenými pokyny.

Uvedení do provozu

Před uvedením do provozu je kupující povinen si řádně prostudovat veškeré návody a postupy pro užívání zařízení. Pro zařízení, kde je to v návodech a záručních listech uvedeno, musí zařízení připojit a uvést do provozu pouze kvalifikovaný pracovník.

Vrácení zboží

Vrácení zaslaného zboží je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonen 367/2000 Sb. bez uvedení důvodu do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ).

Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.
V souladu s ustanovením § 52 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14-ti dnů od převzetí plnění.
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit dle výše uvedeného od smluv

  • a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  • d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
  • e) na dodávku novin, periodik a časopisů
  • f) spočívajících ve hře nebo loterii

V případě odstoupení je dodavatel je povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30-ti dnů od odstoupení.
Toto ustanovení se týká pouze zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobně v našich kamenných provozovnách.
Objednávka a rezervace zboží přes internet se stává závaznou doručením potvrzení prodávajícího kupujícímu (zákazníkovi) o skutečnosti, že objednané zboží je připraveno k vyzvednutí v některé z našich provozoven, popřípadě že zboží bylo vypraveno k odeslání.

Důležité upozornění!
Vracené zboží musí být vráceno kompletní (tj. včetně všech dokladů a návodů), nepoškozené a v původním stavu bez známek opotřebení.
Vracené zboží bude přijato zpět a vrácena celá kupní cena, pouze pokud bude zboží v originálním nepoškozeném obalu.
Společně s vraceným zbožím musí být zaslán originál faktury. Dále do zásilky pokud možno vložte popis, že zboží je vráceno v zákonné lhůtě 14 dnů. Důvod vracení zboží není nutné uvádět, ale pokud ho uvedete, budeme rádi.
Dále si Vás dovolujeme požádat o označení zásilky slovy: „REKLAMACE“.

V záručním listě výrobce prosím nevyplňujte datum prodeje, dokud se definitivně nerozhodnete, že si zboží ponecháte, nebo neuběhne lhůta na vrácení. Zboží musí být vráceno společně s oznámením o odstoupení na adresu provozovatele a to nejpozději 14. den počítaný od prvního dne následujícího od převzetí zboží.

Záruční list výrobce

U záručního listu výrobce (dále ZLV) není při zaslání zboží vyplněno datum prodeje. Je to z důvodu, že záruční list může být vyplněn až na základě převzetí zboží spotřebitelem (od dopravce). V případě, že byla zásilka převzata a je v pořádku, doplňte datum v ZLV podle data převzetí zásilky, nebo zašlete záruční ZLV s potvrzením o převzetí zásilky s uvedeným datem převzetí na naši adresu. Následně Vám bude vyplněný ZLV doručen zpět.

Důležité upozornění!
K ZLV si vždy uschovejte i doklad o zakoupení (fakturu). Pokud není ZLV součástí zboží, slouží jako záruční list prodejní doklad.
Datum na ZLV musí odpovídat datu vystavení dokladu s posunem na dobu přepravy zboží.
Datum prodeje prosíme vyplňte až po vypršení lhůty možnosti vrácení zboží (pokud v této době není potřeba zboží dávat do servisu). Po doplnění data nebude splněna podmínka pro případné vrácení plné kupní ceny za vrácené zboží, protože zásahem zákazníka do ZLV již 

Prodejna Ledeč n. S.
  Po-Pá  7:00-16:30
 

Prodejna Světlá n. S.
  Po; St; Pá - 8:00-12:30 13:00-17:00

  Út; Čt - 8:00-12:30
  So - sudé   8:30
-11:00 ( So - liché zavřeno )


Info o zboží
MOB (+420) 602337844
elektro@elkomplex.cz